به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

کتابی که تورق می کنم...
"نگاهی به تاریخ معاصر"

امروز تهران! 17 خرداد! ای کاش بسیجی باشیم!

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۵ ب.ظ



تو این مملکت پاسدار وبسیجی مرغ عروسی وعزاست
تو امنیت میکوبندش که چرا هستی؟

تو ناامنی گوشت جلو گلوله ش میکنند تا امنیت برگرده

خیلی مَردید، خدا حفظتون کنه

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم



🔴 چقدر مضحکانه است که کسی خواستار مجازات کمتر از #اعدام برای کسانی باشد که امروز در تهران اقدام به عملیات #انتحاری و تیراندازی علیه مردم کردند!
🔴 کاری که جمهوری اسلامی در سال ۶۷ انجام داد و حامیان #منافقین امروز آن را زیر سوال می‌برند!
جای #جلاد و #شهید را عوض می کنند!!



✍️ یادداشت کوتاه میثم مطیعی درباره حوادث امروز تهران:
یک سوال:
آن روز که در مناظرات و میتینگ‌های انتخاباتی، اقتدار نهادهای امنیتی کشور، سپاه ونیروی قدس، مدافعان حرم و موشک و... هدف واقع شد و با بی‌انصافی زیر سوال رفت، برخی کف زدند و هورا کشیدند...
فکر امروز را می‌کردند؟!



و در آخر:

هدف کوتاه‌مدت دشمن به‌هم زدن امنیت وایجادآشوب و فتنه درکشوراست.
اگربرای این آماده باشیم، خواهیم توانست آن راخنثی کنیم.
رهبرانقلاب۹۶/۲/۲۰



و اما:

پس از حمله ی تروریستی اخیر در مرقد مطهر حضرت امام (ره) و وقایع ساختمان مجلس جمهوری اسلامی ایران نا خودآگاه یاد یک روایت از امیرالمومنین علیه السلام افتادم👇👇👇
🔺آنها که به وقت یاری رهبرشان در خواب باشند
با لگد دشمن بیدار خواهند شد !




برای آرامش کشور، مملکت آقا امام زمان، صلوات





بی‌پرده می‌گویم

حرف ما هم دقیقا اتحاد است. ما هم می گوییم باید همه مان پشت هم دیگر باشیم تا روی چهره ی کشورمان خراش نیفتد. ما هم دقیقا می گوییم وقتی امنیت در تزلزل است بحث جناح مطرح نیست؛ با این تفاوت که ما نفاق را در چهارچوب اتحاد جای نمی دهیم و مطمئن نیستیم که این عَلَم اتحاد شما همیشگی باشد. که اگر چنین بود برای اتحاد بودجه ی امنیت توسط همین بزرگواران تخفیف نمی یافت. که اگر چنین بود برای هر شهید مدافع حرم -که پشتیبان امنیت درون کشور هستند- همین جریان اتحاد باید شکل می گرفت و پشت شهدا می ایستادند و اگر چنین بود ادعا نمی کردند بعضی حامیان تنش و خشونتند و خودشان حامیان صلح و امنیت.

عیبی ندارد. اتفاق است. از دستتان در رفته است و عملیات تروریستی شده است. ما تقصیر را گردن کسی نمی اندازیم؛ اما معتقدیم حالا که چنین شده است دیگر نباید کسی را حامی تنش و خشونت بخوانید و نباید فکر کنید خودتان با مذاکره توانستید صلح و امنیت به کشور هدیه بدهید و سایه ی جنگ را خودتان فلان کردید. 

نه عزیزان من! ما نه جنگ طلبیم نه از این حادثه خرسندیم. ما هم نگران کشوریم و همیشه امنیت و صلح را یکی از ارکان لازم و ضروری برای وضعیت کشور می دانیم. همیشه؛ نه فقط وقتی بمب جلوی پایمان می ترکد و تیر جلوی چشممان در می رود. این تفاوت ما و شماست.

اما با این حال باز هم این بار ما طرف اتحاد را می گیریم. شما هم طرف اتحاد را بگیرید. به کسی هم نمی گوییم همین شمایی که اکنون بر سر ما جیغ و داد می کوبید که الان وقت این حرف ها نیست، وقتی ما می گوییم بر سر امنیت باید اتحاد داشته باشیم و فلان مورد امنیت را در مخاطره می اندازد، در مخالفت با  ما سینه سپر می کنید. به کسی نمی گوییم و منتظریم بعد از این اتفاق تلخ، اتحاد را در تمام زمینه هایی که به امنیت مربوط می شود در تک تک کلماتتان ببینیم.



این هم از آمریکای مهربونی که باهاش مذاکره می کنیم تا سایه جنگ از کشورمون برداشته شه:

مرگ بر آمریکا


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">