به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

کتابی که تورق می کنم...
"سعادت و شقاوت انسان"

خیرات ریاضی6!

پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۲ ب.ظ

سلام

هر سوال ریاضی از دبستان تا دانشگاه داشتید با کمال افتخار در خدمتم :)

نظرات  (۷)

۲۴ تیر ۹۶ ، ۲۳:۱۵ سید ابوالفضل ساقی
بنظر حقیر خیرات ریاضی عنوان جالبی نیست...
یا اگر لفظ «خیرات» به خودی خود بد نباشد لااقل بد جا افتاده...
پاسخ:
اختیار دارید
خیلی ممنون از نظرتون
حقیقتش برای خیرات پنجشنبه برای تمام مسلمونایی که دستشون از دنیا کوتاهه از جمله پدر و برادرم، تو محیط مجازی، چیزی به ذهنم نرسید جز خیرات ریاضی
ان شاالله که مفید باشه و اگر لفظ "خیرات" هم تو جامعه بد جا افتاده باشه، حداقل تو همین محیط یه ذره دید ها نسبت به این لفظ، مثبت بشه
خیلی خیلی ممنون
۲۳ تیر ۹۶ ، ۰۳:۰۶ رضا خسروخاور
با سلام دونبال کنید تا دنبال بشید
در ضمن وبلاگ زیابیی دارید
پاسخ:
علیکم السلام
ممنون از حضورتون
مگه گرو کشیه :)))
لطف دارید
۲۳ تیر ۹۶ ، ۰۱:۳۳ علیـ ــر ضــا
منم احتیاج ندارم 
منم مثه کم نویس 
پاسخ:
به هر حال هروقت سوالی پیش اومد چه برای خودتون، چه اطرافیان و ... با کمال افتخار در خدمتم
بله روانشناسی بالینی شهید بهشتی :-)  
البته من دارم لیسانس میخونم شما که فک کنم تموم شده ...
منم عاشق ریاضیم ولی خب...
پاسخ:
چه خوووب
منم عاشق روانشناسی بودم یه زمانی ...
خیلی خوشحال شدم از آشناییتون :)
 آفرین کار خوبی میکنید احسنت
شهید بهشتی ؟!! منم اونجام !خخخخخ
پاسخ:
ان شاالله که مفید باشه
جدی؟؟؟؟؟
سلام
من که سؤالی ندارم
نه این‌که خیلی بارم باشه
بلکه هیچی یادم نیست

پاسخ:
سلام
اختیار دارید
به هرحال اگه یه وقت سوالی پیش اومد، چه از طرف خودتون، چه اطرافیان و ... با کمال افتخار در خدمتم
۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۷:۵۷ عاشقان ریاضی ....
عاااااااالیهههههههههه میشه بگیم مدرکتون چیه؟ کدوم دانشگاه
پاسخ:
فوق لیسانس ریاضی محض شهید بهشتی
در خدمتم سوالی باشه، ان شاالله که بلد باشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">