به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

کتابی که تورق می کنم...
"نگاهی به تاریخ معاصر"

خوش انصاف

يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹ ق.ظ

تو هیچ انتخاباتی رای نمیده. نه ریاست جمهوری، نه مجلس، نه شورای شهر، نه هر انتخابات دیگه ای. کلا از بیخ و بن با حکومت و نظام جمهوری اسلامی مشکل داره. وقتی صحبت های آقا از تلویزیون پخش میشه، وسط مهمونی هم که باشه، شبکه رو عوض می کنه. با اینکه رای نمیده ولی موقع انتخابات ترجیح می داد روحانی رای بیاره.

الان رو نمی دونم اما قبلا معتقد بود آمریکا ستیزی جمهوری اسلامی چیزی جز توهم توطئه نیست.

با این اوصاف امروز داشت درباره مسائل ایران صحبت می کرد. می گفت: «الان روحانی و خامنه ای شدن دو تا قطب تو یه نظام. با اینکه اصلا از خامنه ای خوشم نمیاد، ولی به هر حال رئیس یه کشوره، یه رئیس جمهور باید خیلی احمق باشه که رو در روی گنده کشورش وایسه. با این رفتارا واقعا فکر نمی کنه دشمن سو استفاده می کنه و اتحاد و امنیت کشور از بین میره؟ واقعا فکر نمی کنه با این وضع آمریکا پررو تر میشه و بیشتر از قبل دشمنی می کنه و ...»


پی نوشت 1: خدا عقل بده به هممون.

پی نوشت 2: آدما اشتباه می کنن، قبول! همه چی رو فراموش می کنیم، باشه! خشونت طلب بودن و بی سواد و بی شناسنامه و ... رو یادمون میره، ولی دیگه وقتی می بینین یه کاری اشتباهه قبول کنین، دیگه خودتون رو توجیه نکنید، بذارید همه کنار هم واسه رشد و پیشرفت بیشتر کشور تلاش کنیم نه اینکه یه عده واسه رسیدن به قدرت و ثروت و چیزهایی که خودشون بیشتر بهش فکر کردن، هر کاری دوس دارن با این مملکت بکنن، چیزی از برجام و 2030 و توتال و تحریم های جدید و ... نگذشته، قبول کنید اشتباه بوده!!! توجیه نکنید. با هر چی مشکل دارین،با هرکی مشکل دارین، الان وقت تلافی نیست، بحث مملکته، بحث ملت ایرانه.

پی نوشت 3: بی ادبی های متن از حقیر نیست، عینا نقل کردم.



عکس نوشت: اولین نتایج جستجوی گوگل رو ببینید که کدوم سایتا هستن؟

دیگه کار از زنگ خطر گذشته ...

نظرات  (۵)

۰۸ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۵۶ آقای سر به هوا
همون اوایل برجام یادمه رهبر عزیز انقلاب گفتند این برجام و قضیه ها ظرفیت فکری ملت مارو بالا میبره
تا این لحظه چیزی جز این ندیدم
پاسخ:
متاسفانه یه عده ظرفیت فکریشون بالا رفته ولی هنوز متعصبانه رفتار می کنن...
به قول یکی دوستان:
"تا زمانیکه عراقچی اینقدر راحت می تواند به دوربین نگاه کند و بگوید «با برجام موانع و تحریم ها از سر راه اقتصاد برداشته شده» و «انتظارات از برجام برآورده شده» و مردم هم واکنش خاصی نشان نمی دهند، یعنی برجام هنوز زنده است. چرایی زنده بودن برجام را نه در متن برجام، بلکه باید در فرامتن برجام جستجو کرد. جایی در تغییر باورها و تحولات اجتماعی و فرهنگی جامعه ایران.
برای تاریخ به مردم خواهیم گفت که برجام و برجامیان چه خیانت ها به استقلال و امنیت ایران کردند؛ اما برای ادامه ی راه انقلاب باید از متن برجام عبور کرد و فکری به حال علل وقوع و باورپذیری برجام در ذهن جامعه ی ایرانی کرد، اگر نه برجام ها در پیش است."
مع الاسف شدید..

پاسخ:
باید دست بذاریم رو زانو و تلاش کنیم واسه فرهنگ این سرزمین، واسه باورهای این مردم که یادشون بیاد و یادمون بیاد چی بودیم و از کجا اومدیم و چی می خوایم و چی باید بخوایم ...
گفتی عقل و کردی کبابم
پاسخ:
ان شاالله عاقل شیم ...
۰۸ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۸ پیام غدیر ...
جای تامل داره
پاسخ:
ان شاالله که نتیجه بخش باشه این تامل...
چیزی ندارم بگم والا ....
جز اینکه کشورمون کم کم داره به سوی تفرقه پیش میره.
پاسخ:
متاسفانه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">