به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

کتابی که تورق می کنم...
"نگاهی به تاریخ معاصر"

عجیب این صحنه آشناست جماعت!

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ق.ظ
به نام نامی سر، بسمه تعالی سر
بلندمرتبه پیکر، بلندبالا سر

قسم به معنی لایمکن الفرار از عشق
که پر شده است جهان، از حسین سرتاسر


دردست داعش اسیر باشی و بدانی که تا چند لحظه دیگر شهید خواهی شد
اما چنان محکم و استوار بایستی که صلابتت، تن دشمنانت رابه لرزه در بیاورد!


نمی دانم چرا این آخرین عکست برایم روضه مصور شده است هرکار می کنم این تصویر از ذهنم بیرون نمی رود...

آن دود و آن چادر سفید در پس زمینه عکس، دلم را به عصر عاشورا و  روضه غارت خیمه ها می برد.

چقدر خنجر این تکفیری بر روی بازوی راستت و آن دستار سرخ و آن چهره کریه اش مرا به یاد شمر می اندازد ....

اگر جویای احوالات هم ولایتی هایت باشی عرض کنم وقتی اسیر شدی هیچ کس برایت هشتک FREE_MOHSEN#  را ترند نکرد اما تو به دل نگیر راستش را بخواهی اصلا کسی خبر نداشت که تو صدها کیلومتر آن طرف تر، داری برایشان می جنگی ...


... بگذار اعتراف کنم هیچ چیزی در آخرین عکست به اندازه رگ های ورم کرده گلویت، دلم را آتش نزد!


شهادتت مبارک آقا محسن ...

نظرات  (۶)

خوشا به سعادتش
امروز تو آرشیو سایت های هک شده(zone-h.org) دیدم گروهی به اسم Iranian Hackers یه سایت آمریکایی رو دیفیس کرده بودن عکس ایشون رو گذاشته بودن. بعد از دیدن شناختم که ایشون کی هستن.
پاسخ:
واقعا خوشا به سعادتشون.
جالب بود...
ممنون از حضورتون.
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۴ محمدرضا دهایی
عالی بود
شهادت محسن حججی مبارک باد
خوشا به سعادت ایشان که به شهادت که آرزوی همگی ماست رسیدند.
پاسخ:
مبارک باشه شهادتشون.
تسلیت میگم به خودمون ...
با اجازتون آدرس پست رو اضافه می کنم به قسمت باید بخوانید وبم :) 

خیلی عالی :) 
هیچی ندارم بگم ...
پاسخ:
خدا خیرتون بده
لطف می کنید

می فهمم، منم سکوتم ...
۱۹ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۴۴ لک علی آبادی
:'( اصلا حرفم نمیاد از این کار بزرگی که جون هامون انجام می دن .دیدن این موارد باعث دلگرمی هست .انشاءالله ما هم مثل این مردان شجاع وطنمون محشور بشیم.
پاسخ:
سکوت محض میشم اینجور وقتا ...

کاش مارو شفاعت کنن
پاسخ:
کاش ...
خیلیم عالی
پاسخ:
اوهوم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">