به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

کتابی که تورق می کنم...
"نگاهی به تاریخ معاصر"

خیرات ریاضی 10!

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۲۰ ب.ظ

اگر سوال ریاضی داشتید، از دبستان تا دانشگاه، با کمال افتخار در خدمتم :)

ان شاالله که بلد باشم.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۲
آشنا12

ریاضی

نظرات  (۴)

۰۴ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۴۹ علی اسمعیلی
ا چه جالب من هم فوق دیلپم ریاضی محض دارم پس شما هم مثل من هستید
پاسخ:
چه خوب
سوالی بود که نتونستم جواب بدم، با اجازتون ارجاع میدم به شما :)
هیچ لذتی مثل درس دادن نیست :)
پاسخ:
انصافا اوووج لذته :)
۰۲ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۵۱ علیـ ــر ضــا
😂😂 
من کلا بدم میاد 
😉 حالا تا هر سطحیم باشه تا اسم عدد میشنویم طنم به لرزه در میاد 
پاسخ:
😂😂😂
خداقوت
آره واقعا بعضی چیزا اسمشونم تن آدمو می لرزونه، ولی عدد و ریاضی نه :)
عجب ثوابی می کنید!
پاسخ:
تا الان که لیاقت ثوابی نبوده ...
ان شاالله دوستان سوال بپرسن و حقیر هم توانایی جواب دادن داشته باشم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">