به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

کتابی که تورق می کنم...
"سعادت و شقاوت انسان"

بیمارم عایا؟!

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۴۳ ب.ظ

یه بیماری جدید گرفتم، وقتی میرم بیرون واسه هر کاری، حداقل یه مغازه که می دونم یا حدس میزنم جنس ایرانی نداره یا کم داره، سر میزنم و چند تا از برند های ایرانی رو می پرسم دارن یا نه؟ قصد خرید هم ندارم، فقط میرم اسم برندها رو میگم که به گوششون بخوره شاید دفعه بعد خواستن سفارش جنس بدن، از این برندها هم بگیرن.

امروز هم تو مسیر خونه، رفتم لوازم التحریری، پرسیدم خودکار کیان دارین؟

آقاهه گفت نه نداریم.

دوباره: خودکار پاپکو هم ندارید، نه؟

آقاهه: چرا داریم.

مجبور شدم بخرم :|


الان کلی لوازم تحریر ایرانی دارم که از این طریق خریداری شدن :|

خوب میشم، دعا بفرمایید :|


پی نوشت: گذشته از شوخی، نزدیک مهر ماهه و فصل خرید لوازم التحریر و وسایل مدرسه است، حواسمون باشه حتی الامکان جنس ایرانی بخریم، انصافا کیفیتشون خیلی خوبه، یه سری برند ها قبلا تو همین وبلاگ معرفی شد، ان شاالله زنده باشم سه شنبه برندهای لوازم التحریر ایرانی که با کیفیت هستند رو میذارم.

یادمون نره، خدا سرنوشت هیچ قومی رو تغییر نمیده تا خودشون نخوان، کاری هم با مسلمون بودن و نبودنمون نداره، سنت الهیه، تا خودمون نخوایم هیچ چیزی عوض نمیشه.

ان شاالله با حمایت از تولید داخلی، یه گره کوچیک از وضع اقتصادی کشورمون باز کنیم.

نظرات  (۷)

عاقا من می گم خدا شفات نده
یه مغازه پیدا کردم تولیدی ایرانی داره امسال تابستون کلی مانتو ازش خریدم
خیلی خوب بود هم قسمتش هم رنگ و تنوع مدلش😎
خودمو پیروز می دیدم که با اون قیمت تونستم مانتو مورد نظرم رو بخرم خخخخخ
پاسخ:
:))
آره واقعا، آدم یه مغازه خوب گیر میاره انگار وسط بهشته، همون طرح هایی که دوس داری و لازم داری و البته ایرانی و قیمت مناسب!

کارت خیلی قابل تحسینه
پاسخ:
لطف دارید شما
یه سوال کردن که تحسین نداره :)
ایده جالب..
پاسخ:
الحمدلله
خیلی جالب بود!
وای من یه بار رفتم تو یه لباس فروشی. گفتم ایرانی میخوام. خانومه اینجوری نگام میکرد رسما :|
من هم از مغازش اومدم بیرون!
آبجیم میگه میخواستی بخری؟
میگم نه! میخواستم تو ذهنش بمونه دفعه بعد ایرانی هم بگیره
پاسخ:
آره خیلی با تعجب نگاه می کنن بعضی از فروشنده ها
و گاها نگاه متعجب و عاقل اندر سفیهشون آدم رو می خندونه 😄
رفتاری که دقیقا از نداشتن عزت نفس واسه "ایرانی بودن" و توانایی "ایرانی" نشات می گیره.
۲۵ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۵۰ علیـ ــر ضــا
چکار میشه کرد وقتی خودشون حمایت نمیکنن 
پاسخ:
بی خیال مسئولا بشیم و خودمون تا جایی که می تونیم تاثیر گذار باشیم ان شاالله.
واقعا هنوز به مسئولا امیدوارید؟ :))
۲۵ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۲۱ گنجشک باران زده
سلام
بیمار نیستید،بسیار هم سالم هستید
ماهاییم که بیماریم و از این کارا نمیکنیم:/
ایده خیلی خوبی بود،منم از فردا دوره میوفتم تو خیابون
پاسخ:
سلام
اختیار دارین🌹
خیلی خیلی خوشحالم که شما هم مشتاق شدین
الحمدلله :)
ممنون به وبلاگ خودتون سر زدید.

۲۵ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۵۱ خانه سلامتی
تو فروشگاه های رفاه هم دفتر ایرانی اورده نگاه میکنی انگار خارجیه حتی اسمش (یعنی کیفت در حد لالیگا)بعد دفتر رو خریدم 200برگ دیدم زده مبلغ 12000تومان که با تخفیف میشه 6800تومان،یعنی تخفیف الکی،فکر کردن ما هم گاگولیم به خاطر جایزه هاشون اومدیم،اگه بن کارت نبود صدسال دیگه رفاه نمیرفتم بس که گرونه 
پاسخ:
رفاه نرفتم خیلی وقته، ولی دفترهای پاپکو و آزاده قیمتاش مناسبه
و کیفیت ها عالی
البته پیشنهاد می کنم از فروشنده ها نخواین جنس ایرانی معرفی کنن، معمولا هر جنسی دارن که فروش نمیره میگن ایرانیه، بعد میارید خونه می بینید چینیه اکثرا
سه رقم اول بارکد اگه 626 باشه ایرانیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">