به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

کتابی که تورق می کنم...
"نگاهی به تاریخ معاصر"

از دیده گر سرشک چو باران چکد رواست

پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۴۰ ب.ظ

باران نقطه چین هایی است از آسمان به زمین

سقف دنیا کوچک می شود وقتی بغض آسمان می ترکد.

می گویند دعا مستجاب است در نزول باران

با هم می گرییم، من و آسمان 

آسمان را نمی دانم، ولی من لحظه های دعا می بارم

لحظه هایی که نگرانم از آینده دوست داشتنی هایم

خانواده ام، دوستانم و مهمتر از آنها، بچه های معصومی که دوست داشتنی ترین هایم هستند

شاگردانم

برادر زاده ها

دخترکان و پسربچه های بزرگی که زودتر از من کار کردن را آموخته‌اند، بزرگ مردان و بزرگ زنان کوچک

دلم می گیرد وقتی بیست سال بعدشان را تصور می کنم...

دلم می گیرد که هیچ کاری از دستم بر نمی آید 

بغضم عمیق تر می شود وقتی حس می کنم دعایم هم کارساز نیست ...


دعانوشت: 

یا سریع الرضا

اغفرلمن لایملک الا الدعا ...

ارحم من راس ماله الرجا

و سلاحه البکا ...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۰
آشنا12

نظرات  (۸)

:'(
پاسخ:
ممنون از حضورتون
http://faz-to-faz.blog.ir/1397/03/10/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8
زیبا بود تبریک میگم نوشته های زیبایی دارین
پاسخ:
تشکر از حضورتون
الحمدلله،لطف دارید
سلام. وقتتون بخیر. لطفا قدم رنجه فرمایید و در چالش فرهنگی «برترین پیوند مجازی ذهن شما» شرکت نمایید. 

http://bayan-ayan.blog.ir/post/90

سپاس از شما 
پاسخ:
سلام
تشکر از دعوتتون
به روی چشم
۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۰۸ سیّد محمّد جعاوله
سلام
ماه رمضان بر شما مبارک باد.
پاسخ:
سلام
حضور در مهمانی خدا برای شما و خانواده محترمتون هم مبارک باشه.
ان شاءالله دعاهات به بهترین نحو مستجان شه :)

پاسخ:
خیلی ممنون پاییز جان:)
ان شاءالله تو هم حاجت روا باشی
سپاس
پاسخ:
تشکر از شما
سلام 
زیبا و دلنشین 
امیدوارم هرچه سریعتر کامروا شوید
پاسخ:
سلام
لطف دارید
ان شاءالله شما هم کامروا باشید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">