به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

کتابی که تورق می کنم...
"سعادت و شقاوت انسان"

این من نیستم!

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۰۶ ق.ظ

چقدر خسته ام...

 

و چقدر دیگر من نیستم...

 

می دوی و می دوی و می دوی...

 

ناگاه می ایستی و به خودت نگاه می کنی، به نقطه ای که ایستاده ای، به کف هایی که برایت می زنند، به تشویق هایی که می شوی...

 

و همه این ها چون خنجری است بر جسمت...

 

با هر تشویق، با هر تعریف، با هر کف، درد می کشی، بیشتر و بیشتر

 

تو متعلق به اینجا نبودی، قرار هم نبود تا اینجا پیش بیایی

 

هدف چیز دیگری بود

 

این ها همه وسیله بودند برای رسیدن به هدف، اما اکنون...

 

خسته ام...

 

این من نیستم!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۱۷
آشنا12

نظرات  (۲)

۱۶ خرداد ۰۰ ، ۰۱:۱۷ طراحی لوگو

سلام

ممنون از وبلاگ خوبتون

عالیههههههه

پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون

سلام حالتون چطوره؟

الهی میشه خوب باشی

پاسخ:
سلام مهربون
خیلی وقت بود سر نزده بودم اینجا
ولی از احوالپرسی شما حالم خوب شد🌹🥰

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">