به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

کتابی که تورق می کنم...
"سعادت و شقاوت انسان"

سبحان جان ببخش!

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۱۴ ب.ظ

مملکت دزد خونه است!
اینقدر مسئولای مملکتی می خورن مگه به این بچه ها چیزی میرسه؟!
مقصر پدر مادراشونن که وضع این بچه ها اینطوریه.
اصلا چرا بچه دار شدن؟!

 

سبحان جان ببخش

 

سبحان جان ببخش که خودمو با این حرفا گول زدم...
خودمو با این حرفا آروم کردم و کشیدم کنار...
منو ببخش که یادم رفت وظیفه دارم... یادم رفت منم مقصرم واسه خستگی هات...
واسه بچگی نکردنات...
سبحان جان ببخش که منتظر موندم جامعه خود به خود درست شه
ببخش که فکر کردم قراره از مریخ آدم بیاد واسه درست کردن حال جامعه
سبحان جان ببخش که دردهات، سختی هات، خستگی هات، گم شد تو بی مسئولیتی مسئولامون
گم شد تو دعوای ما با مسئولامون و انتظاری که داشتیم واسه درست کردن حال بچه هایی مثل تو
ببخش که خودمو تبرئه کردم، توجیه کردم
ببخش که چسبیدم به زندگیم
ببخش که بیشتر از خوردن و خوابیدن و سگ دو زدن واسه یه زندگی بخور و نمیر چیزی از زندگی نخواستم
ببخش که حال خوب تو رو نخواستم
حال خوب پیشکش...
ببخش ندیدمت..
اگه دیدمت، سرمو برگردوندم و خودمو گول زدم که مگه یکی دوتان این بچه ها؟
ببخش که خودمو گول زدم که مگه از دست من یه نفر کاری برمیاد؟
سبحان جان بخواب...
آروم بخواب مرد...
مردونگی هاتو هیچ وقت یادم نمیره
غیرتت رو یادم نمیره
آروم بخواب مرد...
راستی یادت نره واسه من دعا کنی
دعا کنی دیگه خودمو گول نزنم
آدم شم...
آروم بخواب مرد...
***
إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ
خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی ‏دهد مگر آنکه آنها خود را تغییر دهند...
***
خانواده صبح رویش تسلیت عرض می کنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۳۰
آشنا12

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">