به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

کتابی که تورق می کنم...
"سعادت و شقاوت انسان"

کار جدید

جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۰۳ ق.ظ

داریم درباره یه کار جدید صحبت می کنیم.

این بار اما کار نیست.

اجبار نیست.

دغدغه مالیش رو ندارم.

اینبار عشقه.

قراره درباره چیزی کار کنم که دوسش دارم. چشمام قلبی میشه وقتی بهش فکر می کنم.

اما همیشه اینقدر دوسش داشتم که گذاشتم کنار، چون مطمئن بودم یه روزی برمی گردم و انجامش میدم.

فکر کنم دیگه وقتشه...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۳
آشنا12

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">