به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

کتابی که تورق می کنم...
"سعادت و شقاوت انسان"

یا ستار العیوب ...

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۷ ب.ظ


 اَللّـهُمَّ فَاقْبَلْ عُذْری

وَارْحَمْ شِدَّةَ ضُرّی ...

خدایا! عذرم را بپذیر

و به این آشفتگی و پریشانی حالی ام رحم کن...


دل نوشت: سجده شکر لازمم آقا که شما مولا مایی ...


خواهش نوشت: یک بار هم که شده، حداقل ترجمه فارسی این استغفار هفتاد بندی رو بخونید، زبان حال خودمونه از زبان مولا ...

نظرات  (۵)

۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۶ تنهای خسته
دنبال میشید
خوشحال میشم دنبال کنین
پاسخ:
تشکر از شما
بله حتما، به روی چشم
۲۳ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۲۹ علیـ ــر ضــا
خدا رحمتش کنه
پاسخ:
خدا به ما هم رحم کنه:)
مناجات امیر هم فوق العادس
با روح آدم بازی میکنه
پاسخ:
فوق العاده اس
محو میشه آدم در تک تک حروف کلامشون
بشیار زیبا
پاسخ:
حرف به حرف کلام مولا زیبا و دلنشینه :)
اگه امام اینطوری حرف میزنه پس ما چی داریم بگیم؟!
پاسخ:
بزرگتر از دهن حقیره این حرفا، اما "من" آقا، "من" امته، وقتی من حقیر گناه می کنم، امام امت واسم استغفار می کنن ...
چقدر از آبروی ائمه باید گرو بذارم پیش خدا من بی آبرو ...

ممنون از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">