به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

هر چیز که در جستن آنی، آنی

به امید آشنایی

کتابی که تورق می کنم...
"سعادت و شقاوت انسان"

سه شنبه بازار ایرانی

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲ ب.ظ

واسه ی هر روز هفته موضوعی رو انتخاب کرده بودم که توی اون روز صرفا درباره همون موضوع مشخص شده مطلب بذارم، سه شنبه ها خالی مونده بود، به ذهنم رسید سه شنبه ها با هم دیگه بیایم از اجناس و خدمات ایرانی که راضی بودیم ازشون، صحبت کنیم و به هم معرفی کنیم.

ان شاالله هر هفته با کمک هم "سه شنبه بازار ایرانی" داشته باشیم :)

پیشاپیش ممنون از همکاری تک تکتون و عذرخواهی بایت شلوغ شدن وبلاگ تو سه شنبه بازارامون :)


*******************************************************************

 

برای شروع کار با خودکار شروع کنیم، تنها خودکار ایرانی ای که تا حالا دیدم، خودکار "کیان" بوده که واسه شرکت "صفا" هست. انصافا خودکار خیلی روون و خوبی هست، رنگ بندی های خوبی هم داره، من که مصرف خودکارم زیاده، خیلی راضی ام ازش و از اونجایی که معمولا کمتر جایی داره، هر جا که می بینم چندتا یه جا می خرم ازش. قیمت خودکار های رنگ اصلیش، 500 تومنه و قیمت رنگ بندی های دیگه اش، 700 تومنه، ولی انصافا با خودکارای خوب قابل رقابته با حداقل نصف قیمت اونا.

اینم عکسش

        

و

                    

 

اینم آدرس سایت "شرکت صنعتی قلم خودکار صفا" واسه اطلاع بیشتر  

https://www.safapen.com/about-us.html

نظرات  (۸)

سلام علیکم برادر
من هم مشتری پر و پا قرص خودکارهای کیان هستم!
فقط متأسفانه توی بازار خیییییییییلی کمه... مخصوصاً رنگیاش که اصلاً پیدا نمی‌شه. الان چند وقته دنبالشم، اصلاً نیست!
تجریش یه مغازه لوازم‌التحریر پیدا کردم (ضلع شمال غربی، توی کوچهٔ مسجد) که آبی‌هاش رو می‌داد دونه‌ای ۴۲۵ تومن! گفتم ارزون شده؟ گفت نه، گرون شده! می‌دادیم ۴۰۰ تومن!
پاسخ:
علیکم السلام
خوشبختانه الان خیلی بیشتر شده. منم از دانشگاه می خرم، رنگ های اصلی رو 500میده، رنگی ها رو 700
کیفیتش انصافا خیلی خوبه، مخصوصا نسبت به قیمتش
خودکار های دیگه هم هستن که ایرانی اند، مثل پاپکو و کنکو(البته با بارکد ایران،نه وارداتی هاش).
خداروشکر داریم به تولیدات خودمون اعتماد می کنیم :-)
۲۹ تیر ۹۶ ، ۱۸:۴۵ لک علی آبادی
چه جالب 
رنگاش قشنگه
پاسخ:
آره
مثل بعضی از خودکارا هم نیست که رنگ در خودکار زمین تا آسمون با رنگ خود خودکار فرق داشته باشه، همون رنگیه
و رنگی هاشم مثل همون رنگ های اصلیش روونه
من از همین خودکارها استفاده می کنم  و خیلی راضی هستم
پاسخ:
الحمدلله :)
۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۴:۱۶ نـــای دل
ایده خوبیه..
پاسخ:
ان شاالله که مفید باشه.
ممنون میشم شما هم "جنس یا خدمت ایرانی" معرفی کنید.
۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۱:۴۵ پیام غدیر ...
شهادت جانسوز رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق علیه السلام تسلیت باد. 
پاسخ:
حقیر هم تسلیت عرض می کنم ...
۲۷ تیر ۹۶ ، ۲۳:۴۸ آقای سر به هوا
:)
پاسخ:
:)
۲۷ تیر ۹۶ ، ۲۲:۳۳ مهندس رضا عباسی
سلام
خدا قوت
به ما هم سر بزنید
خوشحال می شم ما رو دنبال بفرمایید.
پاسخ:
علیکم السلام
خیلی ممنون
به روی چشم
موفق باشی.
پاسخ:
همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">